zaterdag 22 februari 2014

Bloghop Nederlandse Sentimenten!


Wat leuk dat je ( misschien wel via de Bloghop) op mijn site komt kijken!
Deze Bloghop hebben we georganiseerd om de Nederlandse tekst stempelset te promoten.


Wij als SU demo's zijn er erg blij mee dat we ze nu in ons assortiment hebben. De set bestand uit 24 verschillende teksten, ik heb gekozen uit : Ik denk aan je.

Dit kaartje heb ik gemaakt met de papierlijn Fresh Prints uit de Lente Catalogus, de grote bloemen heb ik gestanst met de Floral Fusion stans. En de kleintjes met het bloemen ponsje van de Itty Bitty Shapes ponsset. De kleuren die ik voor deze kaart gebruikt heb zijn: Crumb Cake, Pool Party en Coastal Cabana.

Voor dit kaartje heb ik gebruik gemaakt van een papier lijn die er al wat langer is, Afternoon Picnic designer Paper, de bloemetjes zijn gestempeld en geponst met de Petite Petals Bundle set, in de kleuren: Coastal Cabana, Wisteria Wonder en So Saffron. Het takje is gestanst met de Little Leaves stans.


Speciale actie!

Wie tijdens de Sale-A-Bration bij mij de Nederlandse Sentimenten set koopt krijgt een Waardebon van €7,50 voor zijn volgende aankoop!

Als je door Hopt kom je bij Sandra van Sanniesscrapzolder!








27 opmerkingen:

  1. SUpermooie kaarten Monique, vind de "gestapelde"bloemetjes helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee super leuke vrolijke kaartjes!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk met die bloemenstans! He bah...weer een idee erbij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow wat een gave kaartjes! mooi gemaakt! groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pool party blijft een mooie kleur, schitterende kaarten, vooral de rechtse vind ik super.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super gave kaarten heb je gemaakt Monique, mooie kleuren combi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Enige kaartjes, ben gek op die kleurencombi's!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw mooi dat bruin met blauw
    gr judith

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt twee prachtige kaarten gemaakt en je hebt ook zo'n leuke kleuren gebruikt.
    Vele creatieve groetjes,
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha die Monique, Je hebt dezelfde voorkeur voor kleuren. Tenminste als je deze vaker gebruikt. Je kaartjes zijn super leuk en een goed idee van Janneke. Leuk om alle creaties te zien.
    Gezellige groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooie kaartjes Monique!!

    Groetjes Betina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat maak jij toch een fantastische kaarten Monique! Je moet echt meedoen met de designteam call van SU.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Alle twee mooi, leuk gedaan met de bloemetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldige creaties, mooie kleuren zijn dit! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat maak je echt prachtige creaties!! Ik heb je blog van boven tot onder helemaal uitgelezen! Jammer dat ik nergens een link kan vinden om volger bij jou te worden!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooi gedaan prachtige kleurencombi groetjes Carooline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw twee prachtkaartjes. Mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw! Twee prachtige kaarten, vind ze helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen